アメリカで大人気のボディローションブランド「JERGENS」がいよいよ日本上陸。それを記念したクローズドパーティが開催され、弊社は総合演出を担当させていただきました。
演出テーマはアメリカ。「JERGENS」が創業された時代の街並みマンハッタン、ミッドタウンを紐解き、19世紀末から20世紀初頭に建てられたネオゴシック、ボザール、アールデコ様式といった高層ビル群の街並をイメージ。
『 JERGENS(ジャーゲンズ) 』
https://www.kao.co.jp/jergens/
JERGENS Closed Party
America's popular body lotion brand, JERGENS has finally come to Japan. To celebrate the occasion, a closed party was held and WATOWA directed the event.
The party theme was America. Time slipping back to the days of the foundation of JERGENS, skyscrapers of neogothic, beaux arts, and art deco style of the turn of the 19th to 20th century in the midst of Manhattan Midtown were used.
A spectacularly large JERGENS neon sign was set in the venue. The DJ booth reminiscent of the good old days of America was also set and the catering and touch up booths had a white acrylic top to glorify the venue for a photogenic atmosphere.
▼
JERGENS
https://www.kao.co.jp/jergens/
《JERGENS》的内部派对举办
美国大热的沐浴露品牌「JERGENS」终于在日本登陆。为此举办的纪念内部派对,我社有幸担当了综合导演。
导演的主题为美国。借鉴了「JERGENS」创业时代的曼哈顿 中城的街道,从19世纪末到20世纪初建成的新哥特式、波扎尔、阿尔德科样式等,高层建筑群的街道。
会场内被装饰了巨大的「JERGENS」霓虹灯,魄力比人。DJ展台也结合了旧时美国风味,餐饮和触摸展位等,用半乳亚克力素材直接放置提供,根据内部照明,更加引出食材的鲜美。导演了360度无死角的拍摄空间。
▼
『 JERGENS』
https://www.kao.co.jp/jergens/